preskoči na sadržaj

Ekonomsko-birotehnička škola Slavonski Brod

Login

Popis udžbenika

1. razredi

2. razredi

3. razredi

4. razredi

Molimo, obratite pozornost na odabir udžbenika iz stranog jezika (1. i 2. strani jezik) i vjeronauka/etike.

Obavijesti

Vremenik informacija 

Brošura EBŠ
Priručnik VH&PA

Korisni linkovi

 

 

Učenički servis

Brošura za roditelje

 

Euro skills week

Natjecanje Dabar


Školska shema

Europska oznaka kvalitete

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 9. 2017.

Ovaj mjesec: 2046
Ovaj tjedan: 718
Danas: 80
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Tjedan u znaku europskih jezika (i turizma)
Autor: Marija Deanković, 28. 9. 2019.

I ove godine obilježili smo Europski dan jezika (26. rujna) u našoj školi. Štoviše, višejezične aktivnosti u koje su se uključili brojni učenici obilježile su cijeli tjedan, a međupredmetna suradnja s nastavnicama strukovnih predmeta doprinijela je i obilježavanju Svjetskoga dana turizma (27. rujna). Cilj je bio podići svijest o pripadnosti zajednici europskih naroda, uputiti na važnost cjeloživotnoga učenja jezika u školi i izvan nje te važnost raznolikosti raspona naučenih jezika kako bi se povećala višejezičnost i međukulturalno razumijevanje.


Učenici 4.b, 4.c i 4.e, s profesoricama Anitom Maratović Tolić, Vanjom Bano i Ivanom Opačak, izradili su ukrasne  magnete s osobnim fotografijama i fotografijama znamenitosti s maturalnoga putovanja u Španjolsku, Italiju, Francusku i Monaco. Magneti su, s prigodnim višejezičnim porukama, izloženi na panou kod glavnoga ulaza u školu kao dodana vrijednost izložbi povodom Svjetskoga dana turizma.

Učenici 2.e su na nastavi engleskoga jezika, s profesoricom Opačak, izrađivali višejezične digitalne materijale („vokije“) kako bi se osobno predstavili europskim partnerima u novome eTwinning projektu Don't Throw & Pollute! Reuse! Profesorica je bila ugodno iznenađena kvalitetom sadržaja i visokom razinom engleskoga, njemačkog, talijanskog i ukrajinskog kod učenika. Troje učenika 2.e gostovalo je na nastavi engleskoga jezika u 1.c, a učenik Andrej Has svoje je iskustvo izrade digitalnih materijala podijelio s učenicima domaćinima. Tzv. peer-teaching/learning (ili „učenici uče učenike/od učenika“) veoma je popularna metoda među učenicima, osobito onima koji su tek zakoračili u novu srednjoškolsku ustanovu.

Učenici 4.b i profesorica Opačak, njihova razrednica, bili su domaćini odabranim učenicima trećih i četvrtih razreda za putovanje na stručnu praksu u Poljsku. Učenice Maja Poljarević i Monika Šarac podijelile su svoje prošlogodišnje poljsko iskustvo, a budući putnici imali su priliku dobiti korisne savjete za dvotjedni boravak u Poljskoj. Profesorica je, s već iskusnim govornicima poljskog (učenicima koji su prošle godine pohađali tečaj jezika u Poljskoj), održala kratki jezični tečaj za početnike, uputivši na besplatne mrežne sadržaje za samostalno učenje jezika. Na kratkoj kulturološkoj radionici naučili smo neke zanimljivosti o Poljskoj.  

F

Učenici  1.c, 1.e, 1.g, 2.c i 2.e, u suradnji s profesoricama Anom Radočaj i Anom Milković, Europski su dan jezika proveli učeći europske jezike. Lorena Čolak i Iva Tomić, učenice 1.e, prezentirale su svojim vršnjacima ruski jezik. Lorena je ruski naučila od bake i majke kojima je ruski materinski jezik, a Iva ga je naučila od svoje učiteljice baleta. Iva nam je demonstrirala i svoje baletno umijeće – otplesala je „Kalinku“ i dobila veliki pljesak.

Roberto Gere, učenik 1.c, lijepo je predstavio slovački jezik i izraze koje je naučio u Slovačkoj kamo je više puta putovao. Anamaria Opačak (1.e) upoznala nas je s ukrajinskim jezikom koji je naučila od svoje bake. Andrej Has (2.e) također nam je govorio o ukrajinskome jeziku koji je naučio od svoga djeda rođenog u Ukrajini. Mia Jošić (1.e) upoznala nas je s osnovama norveškoga jezika, a španjolski smo učili s Karlom Paušić (1.g). Važno je istaknuti da obje učenice putem aplikacije same uče spomenute strane jezike. Josipa Bitunjac (2.e) predstavila nam je turski jezik. Ispričala je kako se sprijateljila s djecom očevih poslovnih partnera iz Turske; njihov jezik joj se jako svidio te ga sada uči.

Prisutni učenici (i nastavnice) imali su priliku naučiti jednostavne i često korištene riječi i izraze na brojnim europskim jezicima te sudjelovati u kratkom kvizu koji su pripremile Lorena Čolak i Iva Tomić. Svi smo se odlično zabavili i ponešto naučili.

 

Autorice teksta:

Profesorice Ana Radočaj, Ana Milković i Ivana Opačak





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju