Datum objave: 19. travnja 2024.
Kategorija: Strani jezici | Vijesti

Europeanin natječaj za najbolju implementacijsku priču u organizaciji European Schoolneta

by | tra 19, 2024 | Strani jezici, Vijesti

Kao i prethodnih godina, European Schoolnet organizira natječaj za najbolju implementacijsku priču. Zadatak za nastavnike je odabrati jedan scenarij poučavanja (ili više) u kojemu se koristi digitalizirana europska kulturna baština te ga provesti u razredu s učenicima i obogatiti dodatnim aktivnostima, u skladu s dobi i/ili znanjem učenika.

U razdoblju od siječnja do kraja ožujka 2024. godine, učenici 1. g i 2. e razreda su na nastavi engleskoga jezika sa svojom profesoricom, Mirtom Kos Kolobarić, proveli tri implementacijske priče. 1. g razred sudjelovao je u provedbi dviju implementacijskih priča. Prva je bila Webquest: Every Carnival Has a Story. Učenici su puno toga saznali o karnevalskim običajima i najpoznatijim karnevalima u europskim zemljama, no u razgovoru se pokazalo da malo toga znaju o vlastitim karnevalskim običajima, pogotovo o pokladnom jahanju. U projekt se uključio i ravnatelj škole, prof. Mato Čaklovac, koji je učenicima pojasnio povijesnu pozadinu ovoga običaja. Učenici su zatim radili u skupinama, prisustvovali manifestacijama pokladnoga jahanja te pripremili (video)prezentacije kojima se može promovirati ovaj običaj turistima, kroz gastronomiju, ručni rad, tradicionalnu glazbu i obiteljske izlete. Poznavanje ovakvih običaja i njihova promidžba od velike su važnosti za ove učenike, s obzirom da pohađaju smjer hotelijersko-turistički tehničar.

Njihove uratke možete pogledati ovdje.

Druga implementacijska priča bila je Advertisements – the Past, Present and Future. Učenici su razgovarali o omiljenim reklamama, elementima dobre reklame te jeziku koji se koristi u njima. Analizirali su i motive koji potiču kupce na kupnju nekoga proizvoda, a zatim se i sami okušali u izradi reklama, primjenjujući sve što su naučili tijekom implementacije ovoga scenarija poučavanja. Njihove reklame izrađene u Canvi možete pogledati ovdje.

2. e razred obrađivao je na nastavi engleskoga jezika temu modnih ikona i kultnih odjevnih predmeta. Kako među njima zasigurno svoje mjesto ima i Levi’s jeans, u razredu smo implementirali scenarij poučavanja Having Fun with Levi i obogatili ga dodatnim sadržajima i zadacima. Učenici su sami odabrali nekoliko kultnih odjevnih predmeta ili modnih dodataka te izradili digitalne prezentacije o njima, a možete ih vidjeti ovdje.

Sa sve tri implementacijske priče sudjelujemo u natječaju The Scientix Digital Cultural Heritage Award, a priče su prijavljene i na karti aktivnosti.

mr.sc. Mirta Kos Kolobarić

prof. izvrsni savjetnik

Pročitajte još

Poziv na radionicu na engleskom jeziku

U četvrtak, 2. svibnja 2024. godine u 14.30 sati, obilježit ćemo u Ekonomsko-birotehničkoj školi Dane medijske pismenosti prigodnom radionicom na engleskom jeziku, The modern ideal of beauty. Istražit ćemo načine na koji mediji vrše pritisak na našu svijest o...

Dani medijske pismenosti: Mladi, mediji i demokracija

Marija Brkić (Srednja škola Konjščina) i Ivana Opačak (Ekonomsko-birotehnička škola, Slavonski Brod) organizirale su danas (25. travnja 2024., 9.45 - 10.30) sastanak na platformi Zoom, koji je registriran kao hibridno javno događanje pod nazivom Mladi, mediji i...

Skip to content